check it out~~

Me...

Me...

Thursday, August 19, 2010

SeLaMAT BeRpOsE... (^_^)V



salam.... bercerita pasal menyambut kedatangan bulan yang mulia bulan ramadhan ni.. tahun ni tak seperti tahun-tahun yang sebelumnya.. tahun ni tak dpt dgr pengumuman raya drpd mohor2 diraja.. huhuihu sbb dok hostel tak tgok tv.. huahuahua.....
yang mampu cume melihat anak bulan dr tingkat sembilan kolej mawar uitm shah alam.. tp tu pun taki muncul2 gak.. puas gak panjat kerusi sbb memikirkan kaki yang tak berapa panajng ni.. huhu tapi anak bulan tetap tak kelihatan.. tetibe dpt panggilan dr mak... "kak sok pose tau jgn lupe" hehheh selamat berpuase mak......(tersenyum sendiri....)
mengingat kembali zamna puase waktu kanak2 dulu... hehehheh panatng suh wat keje aku bantai tido je.. heheh kononnya tak tahan dugaan wlwpun setakat potong bawang.. bagi aku semuatu menggugat keimanan nafsu mkn aku.. hahahhah....
lgpun aku ingt kata ustaz aku dulu2.. tdo orang yang berpuasa adlh tdo dalam ibadah.. heheh tp aku ni takla ibadah.. jgn slh fahamkan maksud aku...hehe aku ni bantai tdo je.. hehe silap.. almaklumla ... bebudak lg la katakan.. heheh windunyer pose zaman kanak2 ni........

cume nak kongsi sedikit... bulan pose ni.. erm adalah satu cara dimana penyucian diri dilakukan... mulut adalah senjata utama yang paling kerap berbuat dosa.. so kesempatan puasa kali ini.. aku berazam.. menjaga ati sekali dgn kata2.. supaya lahir perkataan yang molek2.. yang sedap didengar.. elakkan dr mengumpat n mengata.. mengeluh pun.. (cobaan2)/... (^_^)v
chaiyok2 ery!! hehehehheh




so buat kengkawan sumer ingt.. jgn cube ponteng2 pose k.. malu la ngan adik2 kiter yang sungguh2 belajar pose.. lagipun memasing dah ckup umur.. so.. heheh paham2 la sendiri k.. dosa tu tanggung sendiri.... yang tak pose tu pun jgnla tunjuk2 kat khalayak ramai.. kang free2 je nek van.. haa jawabla sendiri van ape... hehhe teman takut nak tulis.. hehehehe






k dikesempatan ini.. eri nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua kengkawan yang disayangi.. buat omak n obah kat umah tu.. hehehhe buat adek badek kat mane2 berada.. buat tunang tersayang.. semoga ramadhan kali ini memberi berkat kepada kiter semua.. amin...
hepi fasting.. (",)V

No comments:

Post a Comment