check it out~~

Me...

Me...

Monday, August 30, 2010

semalam....



semalam.... mengajar aku ape erti cinta....

ape ertinya menunggu... ape ertinya setia...

dan hari ini mengajar aku..

ape erti dikhianati......

erm....

dulu puas aku mencari....

mencari erti sebuah kasih syg..

mencari erti dicintai.. dan erti menyintai....

kini aku harus belajar mencari erti dikecewakan...
mencari erti dibohongi....

dan erti dikhianati.....

sakitnya... bila insan yg kiter percaya insan yg kita yakin..

malah insan tu la insan yang kiter cintai...

membohongi kita...

malah memburukkan kita....



cinta yang baru je disemai...

sepatutnya disiram dgn baja kasih..

tapi aku diracun hingga keakar umbi....

hingga tak tau benih cinta ini masih boleh disemai semula

atau biarkan ia mati perlahan2 dgn sendiri.....



terkedu.. terdiam... terfikir...

kepercayaan yg kuberi disiakan...

kesetian yg kutaruhkan.. dihancurkan...

tapi.... dalam menangis...

aku masih menyayangi nya....

masih menyintainya.... masih terus dan terus menginginkannya...

No comments:

Post a Comment