check it out~~

Me...

Me...

Thursday, July 15, 2010

B a StUdEnT aGAiN~~~ (^_^)V


~~~SELAMAT PAGI CIKGU!~~~~ (",)V

~~~SELAMAT PAGI CIKGU!~~~~(",)V

cikgu wanabe~~ hehehheheh akhirnya tercapai segala impian dari dulu... mendidik anak bangsa supaya mereka lebih maju.. share segala pengalaman yg kukutip dlm kehidupan.. meskipun baru setahun jaggung.. tp akan ku kogsikan dgn mereka.. n akan ku pegang amanat2 dr rakan2 kerja beyond sea.. sesungguhnya akan kuceritakan segala pengalaman yg kulalui bersama kalian....

bergelar seorang pendidik. satu tanggujawab yg besar akan kugalas dalam seumur hidup ini....

sementelah perjanjian itu terikat... aku adalah warga pendidik yg akan terus berkhidmat utk membantu anak bangsa.. supaya mereka akan terjamin pd masa depan.. supaya mereka dpt merasa nikmat yg sama aku dapat kecapi... insyaAllah....


sedih meninggalkan alam pekrjaan yg seakan semakin serasi dgn diriku.. tp mana ceruk pun aku berada selagi dgn izinnya segala khidmatku akan kucurrakan tak kire ape jua bidang yg aku ceburi....

bergelar seorang pelajar again.. bgn pepagi.... siap sedia g class.... tnnggu bas pada wktu panas terik... tertinggal bas.. pencatuan mkn.. huhuhu semua akan ku lalui semula seperti 2 tahun dulu...


mujurla dpt kengkawan yg sama giler2 mcm aku... haahhah tensen2 gak tp sekejap je..

permulaan idup di campus.. dgn bermacam2 perangai... campur dgn junior.... dgn senior2 semula.. hahhah kekadang kelakar tgok gelagat memasing.. tetapi ni lah life student.... hehehehe cuma kali ni aku dtg lebih matang.... tnpe perlu berebut2 seperti dulu... tnpe perlu kelam kabut spt dulu... hehhe



mgkin pengorbanan besar yg aku hadapi skrg berjauhan dgn tunang tersayang.. merinduinya setiap masa... tanpa dgr gelak tawanya lg... erm..... tanpa menatap wajahnya ari2... tp tulah yg aku kene biasakan... huhuhuhu hanya mampu memandang luar tngkap bilik.. n tgok langgit dgn harapan doa dia selamat di mana2 dia berada~~~~




ok murid2!!!!!!! r u ready!!! i'll be your great teacher!!!! hehehheh (",)v



No comments:

Post a Comment