check it out~~

Me...

Me...

Monday, August 30, 2010

my 25th BiRtHdAy.. (",)


hepi birthday to you~~
hepi birthday to you~~
hepi birthday to khaireyah~~
hepi birthday to you~~~~

Alhamdulillah....
pertamanya syukur kehadrat Ilahi kerana diberi kesempatan untuk merasai nikmat segala pemberiannya sekali lg... insaf bila menoleh ke belakang.. aku bnyk membuang waktu utk perkara sia2... pada umur 25thn ni... masih bnyk yang belum ku kumpul senagai bekalan ku diakhirat kelak.. cepat masa berlalu.. hingga tak sedar.. aku sudah menginjak umur 25 tahun... saat menoleh adikku yang bonsu.. saat terlihat garis kedut diwajah ayah bonda ku.. baru ku sedar.. separuh abad mereka bersusah payah membesarkan aku.....
mak ayah.. terima kasih mak ayah....

Ya Allah... ampunilah dosaku Ya Allah...
syukur jua kupanjatkan..aku dilahirkan dalam keluarga yang hidup penuh sederhana... penuh dgn kasih sayang... terima kasih mak n ayah... sbb sayang kakak smpi sekarang.. sambut ulang tahun kakak tiap2 tahun.. terima kasih mak....
thanks wat kengkawan yang menghargai diri ini.. thanks atas ucapan selamat n doa2 kalian.. hanay tuhan dapat membalasnya... moga kita dimurahkan rezeki kesihatan yang berpanjangan.. amin....(",)
pada umur 25 thn ni.. aku ingin cari kesempurnaan hidup.. mempunyai suami yang penyayang... yang sentiasa menghargai aku.. seperti mana keluarga n kawan2 ku lakukan.... mengerti akan hadirnya aku sudah cukup buat diriini....
pada umur 25 thn ni...akan kuteruskan cita2 untuk bergelar pendidik..
akan kupastikan mereka semua beroleh hak ilmu mereka masing2...
supaya hidup bangsa n negara ku terjamin....
pada umur 25 tahun ini.. aku mengharapkan... aku akan lebih matang dalam mengharungi hidup.. sentiasa terbuka.. n berpandangan jauh..

Ya Allah.. kau pimpinlah aku kejalan mu YaAllah...
hindarkanlah aku dr perbuatan2 yang sia2... jauhkan lah aku dari perbuatan yang sesat dan melalaikan...... Ya Allah andai ini tahun terakhir ku menyambut ulang tahun....
berilah aku kesempatan membalas jasa kedua orang tuaku.. berilah aku berpeluang berbakti pada mereka berdua... aku hambamu yang lemah... hanya padamu jua tempat ku berlindug.. amin~~

3 comments: