check it out~~

Me...

Me...

Tuesday, August 18, 2009

AktIvIti OpIs.. (^_^)^ 7/8 berulang kembali....

tarikh tu bkn apew..tarikh yg sama cume hari ygt berbeza.. thn lepas khamis 7/8/8 opis aku wat ceramah agama gak.. tajuknye.. aNak DeRHaKA ke MaNa aRaHnYE....
thn ni 'KeIndAhAn DlM SoLaT"... 7/8/9... bezanyer thn lepas kejadian sedih menimpa.. dimaner ilang beg.. handphone. wet n segala bagai... huhuhu...... thn ni lebih berhati2 ckit... hehehheheh aku bawak h/phone jerk.. tu pun tompang kocek nadia.. hehhe tq nad.. hehhehe tp akak opis aku ader gak barang yg ilang... kak ina.. khai tmpg bersimpati kak..
sempat gak amik gambar dgn yg berbahagia prof.madya dr syarifah hayati.... hehhehe.. comel je owgnye...... putih melepak.. sura dia merdu n lunak sungguh...


nampak tak? ade kepala je tapi takde badan.. heheh sapela yg menyelit tu....
ishk2 cian kepala sorang member tu asal boleh je letak atas bahu owg len.. hikhikhik
kepoh2 sebelum muler ceramah.. hikhikhik

aku yg tukang amik gambor.... (hahhaha taknak kenalkan nama2 kowang) hikhikhik



yg belakang tu kak jun.. (exec aku), depan.. kak haz.. aku. n kak senha.. yang asyik nampak kepala je dari td.. tula nad.. hehehhehe


No comments:

Post a Comment