check it out~~

Me...

Me...

Tuesday, August 18, 2009

1/8/2009 jom maih p kedoh!!!




23 thn aku idup nak masuk 24 thn ni.. nila kali pertama aku p kedah.. jauh tuh.. pendang... bukan untuk mencari padi.. tp mencari buah hati adik aku.. KAPT MUHAMMAD KHAIRUL HAKIM BIN KATNIN..... untuk meminang jadikan menantu pompuan sulung wat mak n ayah aku..... khamis mlm tu wat sikit kenduri..... utk keselamatan perjalanan pergi n balik... mudah2an dipermudahkan segala urusan.... amin....

31/7/2009- bertolak dari umah kul 9.... dari umah aku 2 kete je.. family aky 1 kete.. atok mak atok bpk, cik kin n family, wak long,.. hah sumer sumbat dlm unser.... kiterorg gerak terus smpi senawang.. amik wak ngah n wak amat... tu pun sumbat dlm unser.... tp benti rehat kat n9 sat.. bukan per.. untuk solat jumat n mkn2.. perhg sedap tol mee hun sup kdai tu.. tak rugi beb... pastu teruskan destinasi.... singgah poliklinik... tikah demam.... terkejut jln jauh agaknye.. tp tak agak2 nak clinic n9 tuh cari ubat.. hehhehehhe

so kiterorg teruskan perjalanan.. smpi tol sungai besi.. cik san tnggu dah...... so kiterorg teruskan tanpa henti ke kedah melalui tol sg buloh......

benti pun untuk solat n mkn2.. tapi betul2 aku teruja.. tak ngantok pun.. yela aku kan 2nd drebar utk ayah aku.. klu2 dia penat... tp ayah aku tgk semangat tol drive..... tak cayer tue wira JGG7113 akhirnye smpi kedah hehehe........

tp pemandangan mmg catik gler.. dgn batu kapur yg kiterorg jmp sepanjang jalan.. bertambah rasa rendahnye aku disisi-Nya.... keindahan n kehijauan yg aku tak pernah nampak.... jmp plak rnr sarang semut... heheh teringat buah hati yg kat skudai tu.... tgh wat per dia arini.. hehhehehhe

pas dah bape jam atas jalan.. akhirnye kul 9 kami smpi ke pendang..... mak aii 12 jam.. huhuhu kematu tulang blakang....tp yg klakarnye.. mak ayah aku siap2 solek menyolek n betolkan ape yg patut.. yelah bakal besan diorang sendiri yg jemput.. fuh.. hehheheheh mak yati tu mmg mcm yati... ayah yati peramah betol.. kami betol2 dihargai sebagai tetamu.. siap blanje mkn mlm.. n siapkan umah untuk bermalam.. ala2 mcm homestay gtu.. thanks yer yati n kluarga... best sgt2.....


1/8/2009- hari yg tnggu dah tibe.. dgn rasminye.. sebentuk cincin risik n seutas rantai tgn... KAPT NOR HAYATI BTE ISMAIL jadi tunangan adik aku... comel owangnyer.....




mak sarung rantai tangan....


atok mak sarung cincin risik...



wif my best cusin... hehhehehheh Kapt. Karimah..








yati, peah, tikah, mak.... n muker wak ngah.. ehhehhe mak sukerla tue








ishk2 tembam btol kak ipar nie kan.. hikhik













No comments:

Post a Comment